Kotiliesi


Koti on voima

Koti on voima

Kotiliesi on lämmin ja kannustava perheen ja yhteisön puolestapuhuja. Se auttaa hallitsemaan arkea ja inspiroi lukijaa, joka nauttii kodin maailmasta ja syvällisistä vertaistarinoista.

Kotiliesi on Suomen vanhin naistenlehtibrändi, joka tavoittaa kaikenikäiset suomalaiset naiset printissä, verkossa ja kolmessa sosiaalisen median kanavassa. Vuonna 2019 se kasvoi Suomen suurimmaksi kotoilun verkkosivustoksi, ja saavuttaa nyt yli miljoona eri kävijää kuukaudessa.

Kotiliesi.fi-sivustolta löytyy yli 8000 ruokareseptiä sekä kymmeniä laadukkaita blogeja, joista suosituimpana Suomen suurin leivontablogi, Suklaapossu. Sivusto on kodin teemojen inspiroiva tietopankki. Suosituinta sisältöä ovat ruoka- ja käsityöaiheet, sisustus sekä vertaistarinat ja terveys.

Kotiliesi on siirtynyt äidiltä tyttärelle sukupolvien ajan. Kotilieden printtilehden ytimessä ovat laajat ja syvälliset henkilöhaastattelut ja yhteiskunnalliset aiheet lukijoita lähellä olevien asioiden kautta kerrottuna.

Kotilieden vahva arvopohja ja pitkä historia herättävät lämpimiä tunteita. Kotiliesi on tehnyt yli 80 vuotta hyväntekeväisyystyötä oman järjestönsä, Kotilieden Kummikerhon, kautta. Se onkin ainoa suomalainen lehtibrändi, jolla on oma hyväntekeväisyysjärjestö.

Tuoreimnan Kansallisen Mediatutkimuksen mukaan Kotilieden numeroa luetaan pidempään kuin mitään muuta suomalaista aikakauslehteä. Yhden numeron parissa viivytään jopa 95 minuuttia. Kotilieden kanssa viihdyt – ja tunnet olevasti kotona!

Kotilieden printti ilmestyy 27 kertaa vuodessa. Kolme numeroista on erikoisnumeroita, keväällä Kotiliesi Puutarha ja loppuvuodesta Unelmien Joulu sekä Kotiliesi Leivonta & ruoka. Jatkuva tilaus 232,00 euroa. Kotilieden digitaalinen näköislehti löytyy osoitteesta kotiliesi.fi.

Saija Hakoniemi, vastaava päätoimittaja
saija.hakoniemi@otava.fi
www.kotiliesi.fi

tuotesivu kuva
Kotiliesi ilmestyy 27 kertaa vuodessa.