Otavamedia on mukana Suomalaisen Työn Liiton ja Vanhustyön keskusliiton Arjen iloksi -kampanjassa. Kampanjan tavoitteena on tuoda piristystä palvelutalojen asukkaiden arkeen sekä osoittaa kiitosta arvokasta työtä tekeville hoitajille kampanjassa mukana olevien jäsenyritysten jakamien tuotepakettien avulla.
Palvelutalojen yhteistiloihin jaettavat paketit ovat Avainlippuyritysten lahjoittamia tuotteita, jotka henkilökunta jakaa 425 yksikössä. Näissä asukastiloissa työskentelee kaikkiaan noin 3 300 hoitohenkilöä ja asukkaita niissä on keskimäärin 5 500. Palvelutaloille on myönnetty joko Suomalaisen Työn Liiton Avainlippu- ja/tai Yhteiskunnallinen Yritys -merkki ja ne ovat Vanhustyön keskusliiton jäsenyrityksiä.
”On hienoa olla mukana kampanjassa, joka istuu niin hyvin Otavamedian arvoihin. Haluamme paitsi tukea ja virkistää palvelutalojen asukkaiden arkea kuin myös tuoda esille tärkeää työtä tekevän henkilökunnan ääntä. Tavoitteenamme on parantaa vanhusten elämän laatua myös pidemmällä tähtäyksellä nostamalla siihen liittyviä puheenaiheita ja epäkohtia esiin”, kertoo Otavamedian julkaisujohtaja Kati Kaarre.
Paketit sisältävät Norqvist-teetä, Novita-lankoja, Fazerin pullia ja suklaata, Pentikin torkkupeitteen, Plastexin muovikauhoja, Bernerin LV-shampoota, Marimekon tuotelajitelman, Sinituotteen teippi- ja kynsiharjoja, Transmerin tuotelajitelman (esim. käsivoidetta, kynsilakkoja), Otavamedian aikakauslehtiä (Seura, Anna, Kotiliesi ja Suomen Kuvalehti), Finlandia Candyn makeisia, Tacticin pelin ja Orhtexin laatikon. Lisäksi Fazer antaa 5 800 suklaakonvehtirasiaa jaettavaksi senioriasunnoissa asuville ikäihmisille. Toimitukset järjestää K-ryhmä.
#vastuullisuusteko #arjeniloksi #arvokasvanhuus #avainlippu #yhteiskunnallinenyritys
Lisätietoja kampanjasta:
Lue Suomalaisen Työn Liiton tiedote »
Lue Vanhustyön keskusliiton tiedote »