Usein kysytyt kysymykset

Mikä on Otavamedian Etuasiakas?

Jatkuvana kestotilaajana olet Otavamedian Etuasiakas ja saat joka vuosi ainutlaatuisia etuja. Etuasiakkuutesi alkaa heti kun olet tehnyt vähintään 12 kk:n kestotilauksen mistä tahansa Otavamedian lehdestä tai kun olet tilannut lehdestä lyhyemmän tutustumisjakson ja pysyt kestotilaajana. Lue lisää.

Miten tilaan lehden ulkomaille?

Ulkomaantilauksen teet helposti asiakaspalveluumme yhteydenottolomakkeella, sähköpostitse tai puhelimitse (asiakaspalvelu@otavamedia.fi, puh. 09 156 665). Ulkomaille tilattaviin painettuihin lehtiin lisätään postikulut. Lehti saapuu ulkomaille n. 3-6 päivän kuluttua ilmestymispäivästä, riippuen maanosasta ja maasta. Mikäli tilaukseen kuuluu tilaajalahja, toimitetaan se myös ulkomaille tehtyihin tilauksiin. Asiakaspalvelustamme saat lisätietoa postikuluista (digituotteiden tilauksiin ei luonnollisesti tule postikuluja). Tilaus- ja osoitteenmuutokset ulkomaille tehdään sähköpostitse asiakaspalveluun. Kirjoita viestiin nimesi, osoitteesi sekä muutostoiveesi.

Miten voin maksaa tilaukseni?

Tilauksen voi maksaa luottokortilla, verkkopankissa tai laskulla. Mikäli olet valinnut tilauksen maksutavaksi laskun, saat sen noin kahden viikon kuluessa tilausjakson alkamisesta. Verkkopankin kautta maksetut suoritukset kirjautuvat tilaukselle 1-3 päivän kuluessa pankista riippuen.

Mikä on e-lasku?

E-lasku on maksuton ja turvallinen tapa hoitaa laskuja omassa verkkopankissasi. Laskujen maksaminen onnistuu ajasta ja paikasta riippumatta ja säästät luontoa sekä vähennät jätettä kun lasku toimitetaan sähköisesti verkkopankkiisi. Voit kuitenkin tulostaa laskun paperille tarvittaessa ja myöhemmin myös siirtyä takaisin käyttämään paperilaskua, jos haluat. Lisätietoja e-laskutukseen siirtymisestä saat omasta pankistasi.

Mitkä ovat tilausehdot?

Lue tilausehdoista täältä.

Milloin saan tilaajalahjani?

Mikäli tilaukseesi kuuluu tilaajalahja, toimitetaan se pääsääntöisesti noin kolmen viikon kuluessa tilauksen maksamisesta. Tilaajalahjat toimitetaan aina tilauksen maksajalle. Mikäli sinulla on jotain kysyttävää tilaajalahjaasi liittyen, voit olla yhteydessä asiakaspalveluumme yhteydenottolomakkeen kautta, sähköpostitse tai puhelimitse.

Miten pääsen kirjautumaan omille asiointisivulleni?

Pääset kirjautumaan palveluun asiakasnumerollasi ja sähköpostiosoitteella. Asiakasnumerosi löydät esimerkiksi viimeisimmästä laskusta tai lehden osoitetiedoista nimesi yläpuolelta. Asiakasnumero kirjoitetaan ilman etunollaa ja se sisältää vaan numeroita. Mikäli olet käyttänyt jotakin Otavamedia Oy:n verkkopalvelua jo aiemmin ja luonut palveluun itsellesi salasanan, pääset kirjautumaan omille asiointisivuillesi samoilla tunnuksilla. Asiakaspalvelumme auttaa kirjautumisiin liittyvissä asioissa digi@otavamedia.fi ja puh. 09 156 665.

Mitä muutoksia voin tehdä omiin tietoihini?

Kirjautuneena käyttäjänä näet omilla asiointisivuilla sekä nimi- ja osoitetietosi sekä puhelinnumerosi sekä sähköpostiosoitteen. Mikäli tilaamasi lehden takakannessa on osoitetietojen yhteydessä merkintä VTJ, päivittyy osoitteesi meille automaattisesti väestörekisteristä. Voit muuttaa osoite- ja yhteystietojasi sekä hallinnoida markkinointiviestinnän vastaanottamista. Nimitietojen muutoksissa, ota yhteyttä asiakaspalveluumme asiakaspalvelu@otavamedia.fi.

Miten voin muokata omia tilauksiani?

Näet omilla asiointisivuilla kaikki voimassa olevat tilauksesi. Voit tarkastella tilauksen tietoja ja halutessasi vaihtaa tilauksen toiseen tuotteeseen tai peruuttaa tilauksen voimassa olevan laskutusjakson loppuun. Huomioithan, että mikäli haluat peruuttaa tilauksesi ennen laskutusjakson loppua, pitää sinun olla yhteydessä asiakaspalveluumme puhelimitse.