Usein kysytyt kysymykset

Mikä on Otavamedian Etuasiakas?

Jatkuvana kestotilaajana olet Otavamedian Etuasiakas ja saat joka vuosi ainutlaatuisia etuja. Etuasiakkuutesi alkaa heti kun olet tehnyt vähintään 12 kk:n kestotilauksen mistä tahansa Otavamedian lehdestä tai kun olet tilannut lehdestä lyhyemmän tutustumisjakson ja pysyt kestotilaajana. Lue lisää.

Miten tilaan lehden ulkomaille?

Ulkomaantilauksen teet helposti asiakaspalveluumme yhteydenottolomakkeella, sähköpostitse tai puhelimitse (asiakaspalvelu@otavamedia.fi, puh. 09 156 665). Ulkomaille tilattaviin painettuihin lehtiin lisätään postikulut. Lehti saapuu ulkomaille n. 3-6 päivän kuluttua ilmestymispäivästä, riippuen maanosasta ja maasta. Mikäli tilaukseen kuuluu tilaajalahja, toimitetaan se myös ulkomaille tehtyihin tilauksiin. Asiakaspalvelustamme saat lisätietoa postikuluista (digituotteiden tilauksiin ei luonnollisesti tule postikuluja). Tilaus- ja osoitteenmuutokset ulkomaille tehdään sähköpostitse asiakaspalveluun. Kirjoita viestiin nimesi, osoitteesi sekä muutostoiveesi.

Miten voin maksaa tilaukseni?

Tilauksen voi maksaa luottokortilla, verkkopankissa tai laskulla. Mikäli olet valinnut tilauksen maksutavaksi laskun, saat sen noin kahden viikon kuluessa tilausjakson alkamisesta. Verkkopankin kautta maksetut suoritukset kirjautuvat tilaukselle 1-3 päivän kuluessa pankista riippuen.

Mikä on e-lasku?

E-lasku on maksuton ja turvallinen tapa hoitaa laskuja omassa verkkopankissasi. Laskujen maksaminen onnistuu ajasta ja paikasta riippumatta ja säästät luontoa sekä vähennät jätettä kun lasku toimitetaan sähköisesti verkkopankkiisi. Voit kuitenkin tulostaa laskun paperille tarvittaessa ja myöhemmin myös siirtyä takaisin käyttämään paperilaskua, jos haluat. Lisätietoja e-laskutukseen siirtymisestä saat omasta pankistasi.

Mitkä ovat tilausehdot?

Lue tilausehdoista täältä.

Milloin saan tilaajalahjani?

Mikäli tilaukseesi kuuluu tilaajalahja, toimitetaan se pääsääntöisesti noin kolmen viikon kuluessa tilauksen maksamisesta. Tilaajalahjat toimitetaan aina tilauksen maksajalle. Mikäli sinulla on jotain kysyttävää tilaajalahjaasi liittyen, voit olla yhteydessä asiakaspalveluumme yhteydenottolomakkeen kautta, sähköpostitse tai puhelimitse.

Miten pääsen kirjautumaan omille asiointisivulleni?

Tarvitset henkilökohtaisen Otavamedia-tilin, jotta pääset kirjautumaan palveluun. Otavamedia-tili koostuu sähköpostiosoitteesta ja valitsemastasi salasanasta, joilla kirjaudutaan Otavamedian sivustoille ja verkkopalveluihin. Luotuasi Otavamedia-tilin, voit käyttää kaikkia Otavamedian palveluja yhdellä ja samalla käyttäjätunnuksella. Otavamedia-tilin kautta voit myös tarkastella omia tietojasi. Asiakaspalvelumme auttaa kirjautumisiin liittyvissä asioissa, chat- painike löytyy sivuston oikeasta alakulmasta. Huomioithan, että painike ei ole valittavissa mikäli asiakaspalvelu ei ole auki tai kaikki chattaajat ovat varattuja. Saat yhteyden meihin myös sähköpostitse digi@otavamedia.fi ja puhelimella 09 156 6227.

Mitä muutoksia voin tehdä omiin tietoihini?

Kirjautuneena käyttäjänä näet omilla asiointisivuilla sekä nimi- ja osoitetietosi sekä puhelinnumerosi sekä sähköpostiosoitteen. Mikäli tilaamasi lehden takakannessa on osoitetietojen yhteydessä merkintä VTJ, päivittyy osoitteesi meille automaattisesti väestörekisteristä. Voit hallinnoida markkinointiviestinnän vastaanottamista. Muutoksissa, ota yhteyttä asiakaspalveluumme asiakaspalvelu@otavamedia.fi.